11 mars, 2007

Helga i byn

Denne helga måtte eg sitja vakt på basen på søndag - eg var vel ikkje akkurat overbegeistra for dette, men...
Fredag etter "jobb" her på Haakonsvern var det inn til krypinnet mitt i B-veien i sentrum. Så fekk eg den rastlause må-koma-meg-ut-og gjera-nåke-vetigt kjensla som eg ofte får etter ein "hard" dag på basen. Ut måtte eg, og joggetur heilt opp til Rundemanen vart det. Kom opp til snøen til slutt, men det vart farlig mildt her i helga så det smeltar...
På vegen opp møtte eg på ein gamal kamerat. Midt i vegen stod han, kvit og fin "Jasså, du flyktar frå byen, ja. Det held eg med deg i! Sjølv er eg litt skeptisk då eg skiller meg litt ut her no som snøen forsvinn...må nok få på meg sommarkleda", sa harepusen før han hoppa vidare.
Etter ein god tur var eg invitert heim til ein av befala mine til Sjømannskapsamling -kosli.
Laurdag reiste eg opp i Eikedalen for å lufta skia og meg. Der var det eit herlig dårleg føre - omtrent som å stå på ski i sirup. Ikkje akkurat vinterlege forhold, nei... Men alltid godt å koma seg til fjells! På kvelden bar det ein til i Gammen for ein koseleg kveld med pizza, film, kaffe og kort.
Og no har eg snart slått i hjel ein dag framfor pc`en på Haakonsvern..
Håpar vinteren og fjellet kjem og reddar meg neste helg!

Ingen kommentarer: