05 desember, 2008

Vinter!



Me har nydelege daga her i Volda for tio.
Snøen har logge fleire veke allereie og skino
e flittig i bruk. Elles nerme da seg jul - ska bli
godt med ferie og å koma heim.
Heldi so eg e har eg ikkje eksamen no te jul,
so skrive på eit par oppgåve, og når
dei e ferdige so e da ferie.
På laurdag va da adventsfest med VOKS - øve femti
kjempebra folk, go mat og go stemning.
I går va da julabord med klassen. Julamat og ein veldi triveleg
kveld med leika og møkje swinging.

Men altså so e da flott vinter her! Natt te onsdag låg
eg ute onda open himmel med Marcus, Lars Ivar, Katrine og Ragnhild
- da va utruli flott! Fann ein fin plass i furuskogen på Reset
(eg tek på meg skino heima og so e da ein liten halvtime å
gå opp te skinsenteret på Reset -luksus!) me brann bål og åt
långt utøve før me sovna onda stjernene!
Eg legge ut nåke bilete frå den fysste skituren i år med Vegard,
Elisabeth og Elise på Koppefjellet - nydeleg dag!


Ingen kommentarer: